Shutterstock

Aktualności Badania nad rolnictwem

BO Akkerbouw grozi komornikowi

29 maja 2019 - Jeannet Pennings - 43 komentarze

Rolnicy uprawni, którzy nie dopełnili jeszcze obowiązku przekazania danych i wkładu finansowego na rzecz zbiorowego badania roślin uprawnych za 2018 r., mogą spodziewać się wizyty komornika w przyszłym tygodniu. Poinformowała o tym Organizacja Handlu Produktami Rolnymi (BO Akkerbouw).

BO Arable Farming podaje, że większość plantatorów ziemniaków, zbóż i buraków zastosowała się do zaleceń obowiązki. Jednakże niewielka liczba plantatorów nie zarejestrowała się i nie przekazała danych pomimo kilku przypomnień. Zdaniem BO Akkerbouw jest to niedopuszczalne, ponieważ wszyscy rolnicy zajmujący się uprawą powinni w nim uczestniczyć. „To przecież wspólne badanie, z którego wyników będzie mógł skorzystać cały sektor” – podaje.

Plantatorzy, którzy nie ustosunkowali się do wezwania do rejestracji i podania danych, wzywani są przez komornika do wykonania swojego obowiązku. Jeżeli plantator w dalszym ciągu odmówi bez uzasadnionej przyczyny, nastąpi wezwanie do sądu rejonowego.

Ustalenie płatności
Rolnicy zajmujący się uprawą roli mogliby również skorzystać z mechanizmu płatności w ramach tego obowiązkowego wkładu finansowego. Zarząd organizacji branżowej chciał przezwyciężyć ewentualne problemy z płatnościami, wynikające m.in. ze specjalnych warunków pogodowych w sezonie wegetacyjnym 2018.

Ma również ograniczoną liczbę hodowców nutowy mimo upomnienia i upomnienia nie wniesiono obowiązkowego wkładu finansowego. Plantatorzy ci nie skorzystali z powyższego sposobu płatności ani nie skontaktowali się z BO Akkerbouw. Hodowcy ci mogą zatem również spodziewać się żądania ze strony komornika. W przypadku tych plantatorów faktura zostanie powiększona o koszty zbiórki. Również w tym przypadku sędzia będzie zaangażowany, jeśli płatność nie zostanie uiszczona.

Badania dotyczące rolnictwa 2019
W międzyczasie przygotowywane są dane do finansowania badań rolniczych za rok 2019. Plantatorzy otrzymają dalsze informacje na ten temat.

Masz wskazówkę, sugestię lub komentarz dotyczący tego artykułu? Daj nam znać

Jeanette Pennings

Jeannet ma swoje korzenie w sektorze cebul kwiatowych i dorastała w firmie rolniczej w Kop van Noord-Holland. Jako generalistka raportuje dla Boerenbusiness we wszystkich sektorach. Bada również możliwości sponsorowanej reklamy.

więcej na temat

BadaniaBO Rolnictwo
komentarze odwiedzających
43 komentarze
defraudant 29 maja 2019
To jest odpowiedź na Boerenbusiness artykuł:
[url=http://www.boerenbusiness.nl/artikelen/10882662/bo-akkerbouw-dreigt-met-deurwaarder]BO Akkerbouw grozi komornikiem[/url]
Przynieś to.
Chciałbym przeprowadzić próbę testową w tym zakresie.
Nigdy nie płać, nie jestem członkiem związku branżowego, spółdzielni, nawet kościoła czy klubu sportowego.
Jeśli coś sponsoruję, to jest to szczytny cel, ale nie płacę za ten obowiązkowy numer.
To około kilkuset euro, to nie problem, ale naprawdę nie wiem, po co za to płacić.
Właśnie pozbyliśmy się półek z produktami i teraz znowu to.

Drent 29 maja 2019
Całkowicie się z tobą zgadzam, dłużniku, samo słowo obowiązkowe.Ba, nie rozumiem, jak to w dzisiejszych czasach jest jeszcze możliwe, dla ciebie to kilkaset euro, dla mnie to kilka tysięcy euro, czego nie szukam naprzód do. Jeśli są ludzie, którzy uważają, że jest to konieczne, powinni to zrobić, ale nie angażujcie w to innych, to już wygląda na tych wegan.
Kompletnie się zgadzam 29 maja 2019
Udostępnili Bo bez pozwolenia nasze dane takim firmom jak AVG i RVO
Płacimy za badania i nigdy nie dostajemy nic w zamian.
Jeśli coś przyniesie, doprowadzi to do wzrostu produkcji.
A zatem dochód ujemny.
Tymczasem Chiny i Rosja dziękują nam za wysiłek, bo holenderscy edukatorzy są na tyle szaleni, że przekazują tam swoją wiedzę, uczą małpy wspinania się dla własnego zysku lub sprzedają technologię wentylacyjną (tolsma omnivent).
Wszyscy pomagamy naszym zawodnikom wsiąść na siodło i zabieramy ich autobusem, aby wszystko zobaczyli. I zniszczyć holenderski eksport.
Enzo, mogę kontynuować to przez jakiś czas

Subskrybent
dość szorstkie 30 maja 2019
Nie wiedziałem, że To..a jest sponsorowane przez BO!
Proszę wyjaśnić. Zgadzam się!!
Tylny róg 30 maja 2019
Ludzie powtarzają Tubbergen, bo niektóre pracowite pszczoły chcą w razie potrzeby narzucić swoją wolę.
Subskrybent
wilk mocy 30 maja 2019
niewykonujący zobowiązania, wszyscy rolnicy rolni będą Cię wspierać!
Merkatus 30 maja 2019
Te zbiorowe opłaty pobierane od Organizacji Handlu Rolnymi Rolnikami rozwijają wiedzę, która jest następnie sprzedawana za granicą.
Obowiązkowy wniosek o rejestrację danych nie wydaje mi się sprawiedliwy, biorąc pod uwagę przepisy dotyczące prywatności.
Ci, którzy chcą być członkami BO, zajmującymi się rolnictwem, mają się dobrze, ale członkostwo nigdy nie jest obowiązkowe!
gęś 30 maja 2019
Nie płać nic, jeśli chcę coś wymyślić, zrobię to sam.
wyjście 30 maja 2019
Podzielam Twoją frustrację, wygląda na to, że wszyscy w pełni popierają badania. Czekałem też na kilka przypomnień. Nikt jednak nie chce legalnego bicia. Być może rozwiązaniem byłoby niezależne badanie przeprowadzone wspólnie przez akredytowaną w tym celu agencję. Jeżeli po opublikowaniu wyniku okaże się, że wsparcia jest za mało, to wsparcia jest za mało i wypłaty można natychmiast wstrzymać. Powitanie
Subskrybent
rolnik z południa 30 maja 2019
Może zamiast wysyłać do nich wszelkiego rodzaju listy z pogróżkami i komorników, warto byłoby przeprowadzić porządną rozmowę w gronie kolegów i zbudować zrozumienie wśród rolników. W ten sposób klub ten, z niewątpliwie najlepszymi instytucjami, sprowadza się do jakiejś wątpliwej firmy windykacyjnej. Co otrzymuję w zamian jako hodowca? Gdzie mogę znaleźć publikacje? Gdzie prezentowane są wyniki? Oprócz wielu rocznych raportów, niewiele udało mi się znaleźć na ten temat.
Harry 30 maja 2019
Nie bądź żałosny, po prostu zapłać. W przeszłości wiele osiągnięto dzięki zbiorowym badaniom.

Wystarczy upublicznić nazwy firm, które marudzą.
ekspert rolniczy 30 maja 2019
Tym, którzy odmawiają, należy się pomnik i królewski honor, gdyby tylko wszyscy rolnicy w niczym nie uczestniczyli, nie mielibyśmy żadnych bzdurnych certyfikatów, żartów o Europie i bzdur o testach planet. Kosztuje nas to tylko pieniądze. Większość rolników jest po prostu głupia.
Subskrybent
rolnik z południa 30 maja 2019
Jak oni to mówią, że tak pięknie Harry, przeszłość nie daje żadnej gwarancji na przyszłość? W dzisiejszych czasach tego rodzaju pieniądze równie łatwo trafiają do kieszeni kogoś, kto w zamian daje niewiele lub nic. Jakbyś miał po prostu oddać swój portfel komuś w dobrej wierze. Ten czas naprawdę się skończył!
szewcy1 30 maja 2019
Myślę, że Harry może napełnić swoje kieszenie tym słoikiem
Harry 30 maja 2019
Jestem tylko rolnikiem.

Ale Izba Handlowa to naprawdę bzdura, nie jest ona powołana do spraw rolnictwa.
Drent 30 maja 2019
Powinni właściwie zapytać nas, rolników zajmujących się uprawą roli, czy chcemy wziąć udział, czy nie. Można to zrobić równie łatwo, jak zaznaczając odpowiednie pole w RVO. A jeśli większość jest przeciwna, natychmiast zakończcie te bzdury.
Śluzowaty 30 maja 2019
Czy LTO próbuje teraz w ten sposób zarobić dodatkowe pieniądze?
Rolnicy zajmujący się uprawą roli często nie są już członkami tego klubu, prawda?
Osobiście nie rozumiem, że za nas wyciągają kasztany z ognia.
Niedopłacający 2 31 maja 2019
Też chciałbym założyć taki klub. Z Harrym jako komornikiem. Dobry drugi oddział w mojej firmie, ale w Belgii.
Drenthe2 31 maja 2019
Udział dobrowolny ma pierwszeństwo przed udziałem obowiązkowym.
To szaleństwo, że przedsiębiorcy rolni muszą płacić za podanie własnych danych!! W jakiej branży jest to stosowane? Ta pozycja kosztów nie jest zwracana w cenach produktów, które od lat utrzymują się na niskim poziomie. To tak, jakby sektor teraz parł do przodu, a potem czekał na tę władzę.
Ciekawi mnie, czy będzie poparcie dla głosowania za zniesieniem BO.
Wycieczka Flevo 31 maja 2019
Czasami naprawdę wstydzę się swojego zawodu. człowieku, człowieku, człowieku, jakie odpowiedzi. Wygląda na to, że wszyscy próbują się prześcignąć w nonsensach.

niezależne badania są pilnie potrzebne, a ich koszty są stosunkowo niskie w porównaniu do korzyści. Czy wy wszyscy tak łatwo przełykacie komercyjne badania? Potrafię przewidzieć wynik próby z nawozami finansowanymi przez producenta. Jeśli okaże się to szkodliwe, szybko zostanie zamiecione pod stół. Dotyczy to nawet badania porównawczego opon i torów, które tak się złożyło, że zostało sfinansowane przez Michelin.

Próbuję sama coś wymyślić na skalę praktyczną i dopiero wtedy okazuje się, jakie to niesamowicie trudne i ile godzin to zajmuje. Współpracownicy ustawiają się w kolejce, aby usłyszeć wyniki i z nich skorzystać, a jako tester płacisz również opłatę za naukę. To dobrze, ale niezależne badania mogą wnieść wiele do sektora!
szewcy1 31 maja 2019
nie ma niezależnych badań, nawet przeprowadzonych przez rząd czy jakkolwiek to nazwać
Harry 31 maja 2019
Dobrze powiedziane Flevo Ui!
Subskrybent
erik 31 maja 2019
najwięksi zwolennicy „obowiązkowych” składek często chcą wiedzieć wszystko. Nazywamy tych gapowiczów, którzy wykorzystują innych. Potajemnie myślę, że wszyscy dobrze płacili i przechwalają się, jacy są przeciwni i twardzi. Holandia przeszła długą drogę dzięki tego typu szeroko wspieranym badaniom i cieszę się, że mogę się do tego przyczynić.
Drent 31 maja 2019
Większość z nich będzie prawdopodobnie uprawiać glinę, są tu różne rodzaje gleby, ale nigdy nie widziałem tutaj żadnych testów
mtsjakobs 31 maja 2019
Otrzymuję niezależne porady od Delphy itp., gdzie również przeprowadza się kilka testów.

Przymusowe członkostwo jest niezgodne z prawem, ale mając w rodzinie prawnika, nie mogę się doczekać tej przygody.
Subskrybent
erik 31 maja 2019
i według kogo Delphy jest niezależna, czy Twój prawnik tak twierdzi? Delphy często czerpie także ze źródeł finansowanych przez innych.
Bas 1 June 2019
A potem z wynikami badań na temat zawodów w Chinach czy Rosji.To jak uczyć małpę jazdy na rowerze, a ona cię po prostu ominie.
Obiektywista 1 June 2019
Rozumiem, że rolnicy są podejrzliwi, gdy dostają po prostu wezwanie do zapłaty, bez żadnego kontekstu. Nie docenia się jednak znaczenia niezależnych badań dla rolników, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdy „społeczeństwo” decyduje o ważnych kwestiach, które mogą mieć poważny wpływ na rolników.

Widzę tu pewne reakcje w stylu: „jak głupim można być, rozdając swoją wiedzę, w ten sposób tracąc swój eksport”. To bardzo ograniczone podejście, Holandia jest ceniona za wysoką jakość produktów, a jakość ta może pozostać wysoka tylko wtedy, gdy cały sektor będzie się nadal rozwijać. Fakt, że firmy takie jak Tolsma zamierzają zaistnieć za granicą, jest zatem dobry tylko dla holenderskich rolników, ponieważ oznacza, że ​​wizerunek holenderskiego rolnictwa za granicą pozostaje wysoki.

Drent 1 June 2019
Cóż, w przeciwnym razie widzę bardzo niewiele wyników tych badań
szewcy1 1 June 2019
tak, Drent, wyniki tych badań znajdują odzwierciedlenie w obowiązujących przepisach
Rolnictwo 2.0 2 June 2019
boexit napisała:
Podzielam Twoją frustrację, wygląda na to, że wszyscy w pełni popierają badania. Czekałem też na kilka przypomnień. Nikt jednak nie chce legalnego bicia. Być może rozwiązaniem byłoby niezależne badanie przeprowadzone wspólnie przez akredytowaną w tym celu agencję. Jeżeli po opublikowaniu wyniku okaże się, że wsparcia jest za mało, to wsparcia jest za mało i wypłaty można natychmiast wstrzymać. Powitanie
Wydaje mi się, że to dobry plan.

Subskrybent
wilk mocy 3 June 2019
i kto zasiada w zarządzie rolnictwa bońskiego....
szewcy1 3 June 2019
Myślę tak samo jak z tablicami produktowymi, głównie studenci LTO
Drent 8 June 2019
Bo akkerbouw twierdzi, że była ankieta dotycząca deklaracji połączenia, ale o nic mnie nie zapytano! Tak, mógłbyś wyrazić swoją opinię, co dla większości jest przeszkodą, ponieważ musiałeś podać swoje imię i nazwisko. Nie sądzę, że to jest ankieta, wtedy odpowiedź na „tak” lub „nie” jest znacznie jaśniejsza, ale celowo tego nie zrobiono.
Subskrybent
Frenkie 8 June 2019
Zawsze nie zgadzam się z Lto, ale jeśli zdecydujesz się nie być członkiem niczego, nie będziesz także brał udziału w dyskusji.
Ładne i tanie, ale ma też sporo wad.
Następnie pozwalasz innym określić, co myślisz.
NAV również jest w to zamieszany.
szewcy1 9 June 2019
Jeśli nie zgadzasz się z LTO i innymi klubami, które robią zdecydowanie za dużo rzeczy, z którymi się nie zgadzasz, będziesz zmuszony w okrężny sposób płacić za ich hobby. Jak idiotycznym można być, robiąc coś takiego Nie wiem jak to jest teraz, ale kiedyś na tablicach produktowych trzeba było płacić jeszcze więcej jako przeciwnik tych bzdur, a potem mówiło się, że żyjemy w wolnym kraju, to raczej wygląda dyktatura.
Subskrybent
erik 9 June 2019
może emigracja jest rozwiązaniem?
Subskrybent
Wrona 9 June 2019
Niewiele pozostało do badań poza hodowlą.
Koszty organizacji i gromadzenia środków są również bardzo wysokie w porównaniu z budżetem na badania.
defraudant 9 June 2019
Otrzymałem także pismo od komornika i muszę odpowiedzieć do 11 czerwca. Mam poważne wątpliwości i zamierzam to zakończyć. Czy są inni, którzy robią to samo, czy zamierzasz teraz płacić?
MTSJakobs 9 June 2019
tak samo i tutaj, podejmę się przygody, niech przyjdą tam, gdzie jest napisane w prawie, że mam obowiązek uczestniczyć.

Jeśli ten wkład zostanie wykorzystany wyłącznie na badania dla holenderskiego rolnictwa, zgadzam się, ale wiedza jest rozpowszechniana w Europie, a nawet na całym świecie, to niech BO zbiera pieniądze w Brukseli.
??? !!! 10 June 2019
istnieje szansa, że ​​dostawcy lub klienci skorzystają z wyników: wówczas natychmiast połóż kres temu fikcji.
Jeśli jest szansa, że ​​doprowadzi to do większego podziału: duzi rosną, mali są spychani na bok: to natychmiast połóżcie kres tej fikcji.

OK. Więc przestań z tym ugryzieniem.
szewcy1 10 June 2019
erik napisał:
może emigracja jest rozwiązaniem?
tak, dobry pomysł, żeby LTO i osoby poszukujące pracy tak zrobiły, bo inaczej nie oszukaliby ludzi za granicą, żeby im uwierzyli
kjol 10 June 2019
Dystrybucja ustała całkowicie, tak, nadal pozostaje trochę majsterkowania przy drobiazgach. Główna praca, w ramach której można podjąć kroki (crispr-cas), została obecnie całkowicie zatrzymana z powodu całkowitego unijnego zakazu jego stosowania.
Nie możesz już odpowiedzieć.

Co z prądem
oferty uprawne?

Zobacz i porównaj ceny i stawki samodzielnie

Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta 0320 - 269 528

lub e-mail do wsparcie@boerenbusiness.nl

chcesz nas śledzić?

Otrzymuj nasz darmowy newsletter

Aktualne informacje rynkowe codziennie w Twojej skrzynce odbiorczej

Zaloguj się