Rysunek określi

Już dostępna pula pieniędzy na program emerytalny dla bydła mlecznego

21 lutego 2017 r - Redactie Boerenbusiness - 46 komentarze

Już pierwszego dnia, kiedy można było złożyć wniosek o pieniądze na fundusz emerytalny, budżet został przekroczony. Informację tę podała Holenderska Agencja Przedsiębiorczości (RVO). Teraz losowanie zadecyduje, kto otrzyma pieniądze, a kto nie.  

W dniu, w którym przekroczono dostępny budżet

20 lutego uruchomiono dotację na zakończenie działalności związanej z hodowlą bydła mlecznego. Pytanie brzmiało, czy będzie zainteresowanie i jaka grupa będzie z tego korzystać. Wiadomo, że zainteresowanie było, bo dostępny budżet został przekroczony już pierwszego dnia. Teraz losowanie zadecyduje, kto wejdzie do turnieju, a kto nie. zakwalifikować

Program zakończenia produkcji był jednym ze sposobów na obniżenie produkcji fosforanów w przemyśle mleczarskim poniżej pułapu w 2017 r. Program ten zachęca hodowców bydła mlecznego do wybicia całego inwentarza. Jest to również program, do którego przyczyniają się wszyscy producenci mleka, wpłacając składki na rzecz ZuivelNL.   

W pierwszej rundzie przeznaczono na ten cel 12 milionów euro, co odpowiada kwocie 1.200 euro za każdą wybrakowaną krowę mleczną lub cielę. Młode sztuki bydła można również usuwać pojedynczo na krowy mleczne. Na przykład, cielę daje 276 euro, a jałówka 636 euro. Potem będą jeszcze 2 wolne miejsca, ale wypłacane będą niższe kwoty. 

Osoby, które dowiedzą się, że ich wniosek o udział został rozpatrzony pozytywnie, będą miały 6 tygodni na usunięcie bydła, z wyjątkiem bydła ciężarnego. Oznacza to, że wniosek należy złożyć po wydaniu zgody, a nie 6 tygodni po jego złożeniu. Łącznie producent mleka ma do 8 tygodni od momentu uzyskania zgody na złożenie wniosku o wypłatę dopłaty.    

W najbliższych tygodniach zostanie poddanych ubojowi maksymalnie 10.000 XNUMX sztuk bydła mlecznego. Co oznacza eksport lub rzeź. 

Masz wskazówkę, sugestię lub komentarz dotyczący tego artykułu? Daj nam znać

więcej na temat

regulacja korka
komentarze odwiedzających
46 komentarze
Josef 21 lutego 2017 r
To jest odpowiedź na ten artykuł:
[url=http://www.boerenbusiness.nl/melk-voer/artikel/10873489/Pot-geld-voor-regeling-stoppers-melkvee-al-op-]Wykorzystano już pulę pieniędzy na program dotyczący stoperów dla bydła mlecznego[/url]
A później będziesz się także cieszył, że wygrałeś nagrodę w tym „lotto”.
Floris 21 lutego 2017 r
Smutny przypadek pokazuje, jak rolnicy w Holandii mają dość rolnictwa
mdb 21 lutego 2017 r
Wszystko gotowe!
żona rolnika 21 lutego 2017 r
Co za bałagan. Twoja firma w loterii!! Czy w ministerstwie wiedzą, co wydarzyło się wcześniej i jakie są tego konsekwencje? Czy wiedzą, że w grę wchodzą także emocje i że nie wszyscy, którzy się poddają, mają w oczach znaki dolara?
Ministerstwo nie tylko nie wie, co to oznacza dla rolników, ale najwyraźniej nie wie tego również jeden z liderów LTO, Wiebren van Stralen. Dla wygody porównuje to do wyprzedaży biletów na koncerty. Człowieku, powinieneś się wstydzić. Spakuj walizki i ruszaj!
cyna 21 lutego 2017 r
Czy Hans, Jos, Toon i Kees również wezmą udział w koncercie? To byłaby dobra wiadomość.
dresi 21 lutego 2017 r
Nadal nie rozumiem, dlaczego mają pieniądze tylko na 10.000 60.000 krów przy pierwszej rejestracji. Myślałem, że liczą na to, że w programie emerytalnym weźmie udział XNUMX XNUMX krów. Zarejestrowałem się.
Ale zauważ, że osoby z zewnątrz (w tym hodowcy zwierząt gospodarskich) nie wiedzą, o czym mówią, ma to na Ciebie wpływ i życzę wszystkim zarejestrowanym osobom wiele mądrości i siły w tych niepewnych czasach.
GBK 21 lutego 2017 r
Myślę, że skończymy tak jak Elbert Dijkgraaf i Jacco Geurts, reszta nie ma nic wspólnego z rolnictwem.
cyna 21 lutego 2017 r
To także trochę wędkowania Drees

a może to fake news
Henk52 21 lutego 2017 r
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego rząd nadal myśli tak samo, jak rozpieszczeni hodowcy bydła mlecznego.
Herman 21 lutego 2017 r
Rysować!
Rabobank z pewnością jest tam jako „notariusz”
LTO i NMV powinny zadbać o to, aby odbywało się to uczciwie i abyś nie dał im się cały czas nabierać.
Fier 21 lutego 2017 r
Drodzy ludzie,
I tu się kończy! Czy rząd kiedykolwiek spotka się ze zrozumieniem sektora rolniczego? Nasze pieniądze z Brukseli na pewno pozostaną na rządowym rachunku bankowym. Albo nie są zbierane, bo mogłyby być korzystne dla rolnictwa i ogrodnictwa. Albo marnujemy je na rozmowy, pisanie notatek i badania, które mogłyby, mogłyby, mogłyby zmienić lub zaszkodzić naturze. ludzie PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ!! Natura również zostaje zwycięzcą tej loterii. Zatrzymajcie wszelkie dyskusje. Nigdy więcej nie będziemy traktowani poważnie!! Dopóki ludzie będą mówić o obszarach miejskich i wiejskich, nie biorąc pod uwagę, że Holandia jest jednym krajem. MY jesteśmy wystawiani na próbę. Aby napełnić rządową kasę, a następnie pokryć smołą. Powodzenia wszystkim hodowcom bydła mlecznego i wszystkim hodowcom zwierząt w rolnictwie holenderskim!!!
pogoda szumowa 21 lutego 2017 r
dobrze zauważyłeś Herman, zwłaszcza teraz, gdy będą wypłacać pieniądze bezpośrednio, a nie za pośrednictwem funduszu
Mariska 21 lutego 2017 r
Skandaliczne jest to, w jaki sposób traktowany jest sektor rolniczy... aż żal, że tego nie da się opisać słowami. Rząd ze swoim fantastycznym planem dotyczącym fosforanów. Co za przegrywy.
A Henk52: po prostu trzymaj gębę na kłódkę, bo ty naprawdę niczego nie rozumiesz.
Mariska 21 lutego 2017 r
Trudno opisać słowami, w jaki sposób traktowany jest nasz sektor rolniczy. Rząd ze swoim fantastycznym planem dotyczącym fosforanów... Co za przegrani.
A Henk52: zamknij się, ty naprawdę nic nie rozumiesz..
Alfons 21 lutego 2017 r
Jak żałośnie smutnym i skąpym trzeba być, żeby zapisać się na tę promocję!! Czy Ty jako przedsiębiorca nie mógłbyś po prostu zatrzymać się i zacząć sam planować? Człowieku, idź i rób coś innego ze swoim życiem, kiedy będziesz na to gotowy, a nie siedź i czekaj na te kilka dolców.
Cornelis 21 lutego 2017 r
Myślę, że trzech na czterech rolników wolałoby przestać, bo dzięki tej polityce konsument może zapłacić trzy razy więcej
Henk52 21 lutego 2017 r
cornelis napisał:
Myślę, że trzech na czterech rolników wolałoby przestać, bo dzięki tej polityce konsument może zapłacić trzy razy więcej


Cóż za banda rozpieszczonych sępów, wszystkie nurkujące na przynętę. Mamo, człowieku, jakie one są uciążliwe.
kees 21 lutego 2017 r
urzędnicy, którzy chcą odejść, nie mają już pieniędzy
Wim v/d młyn 22 lutego 2017 r
Nie wiem, czego chce ten henk 52, ale nie sądzę, żeby wszystko było w porządku, ale wróćmy do sedna sprawy. Mówi się i pisze różne rzeczy, ale cała zabawa kończy się z powodu kilkudziesięciu hodowców bydła, którzy ciągle kupują krowy (ludzie LTO) i rujnują cały sektor? Ja sam jestem ekologiczny i nie mam odstępstwa, ale muszę sprzedawać krowy, aby utrzymać odstępstwo. Mam teraz 58 ha ziemi, czyli 58 mk (o 8 za dużo), czy nadal rozumiesz (ale w dawce jest dużo naturalnego gruntu, więc 1500 litrów na krowę spadło, więc w 2018 roku mogę mieć 58 krów)
Emi 22 lutego 2017 r
1. Sprzedaj wszystko, nawet jeśli tylko ziemia może teraz przynieść dużo pieniędzy.2. Niski kurs dolara kanadyjskiego, więc reinwestuj w Kanadę.3. Kontynuuj tam to, co zaplanowałeś tutaj.4. Nowa przyszłość w kraju przyjaznym rolnikom.
peter 22 lutego 2017 r
Całkowicie zgadzam się z Wimem v/d Molenem. Dlaczego producenci mleka, którzy nie korzystają z odstępstwa, muszą płacić krocie, aby utrzymać odstępstwo, z którego nie czerpią żadnych korzyści finansowych? Są w gorszej sytuacji, bo mogą trzymać mniej krów na hektar! a ceny rynkowe mleka, nukasów i wołowiny spadają z powodu zwiększonej powierzchni produkcyjnej w ramach derogacji!!!!!
F. Heidinga 22 lutego 2017 r
Cały ten plan rozwiązania umowy jest tak naprawdę operacją ratunkową dla Rabobanku. Sytuacja ta będzie poważnie zagrożona, jeśli klienci stracą odstępstwo. Klienci/członkowie są częściowo zmuszani do uczestniczenia w tym procesie. A więc loteria. Ten sam bank, który jakiś czas temu musiał zapłacić miliard euro grzywny za działalność przestępczą i ten sam bank, który teraz musi stawić się przed amerykańskim sądem za pranie meksykańskich pieniędzy pochodzących z narkotyków, dostarczanych w furgonetkach pełnych gotówki tuż za granicą w USA. Ojej!!
Jan 22 lutego 2017 r
Co się stanie, jeżeli poinformujesz bank, że chcesz zrezygnować, a mimo to nie zostaniesz wybrany i będziesz musiał kontynuować współpracę? Czy nadal będziesz traktowany poważnie?
Henk52 22 lutego 2017 r
Tak, panowie, hodowcy krów, to zupełnie inna sprawa niż „jedzenie” przy korycie dotacji.
F. Heidinga 22 lutego 2017 r
Henk 52 zapewnia tu komiczną odskocznię. Bardzo śmieszne.
rolnik 23 lutego 2017 r
Henk52 napisał:
Tak, panowie, hodowcy krów, to zupełnie inna sprawa niż „jedzenie” przy korycie dotacji.


Zdobądź pieniądze, żeby rzucić palenie!!!!!!!!!!!!!!!!

Powinieneś spróbować to wytłumaczyć na przyjęciu, gdy wokół ciebie jest dużo osób z sektora MŚP.

Przez całe życie żyłeś w siódmym niebie, a teraz, gdy minęło już kilka lat, okazuje się, że nikt o siebie nie dbał
Henk52 23 lutego 2017 r
rolnik napisał:
Henk52 napisał:
Tak, panowie, hodowcy krów, to zupełnie inna sprawa niż „jedzenie” przy korycie dotacji.


Zdobądź pieniądze, żeby rzucić palenie!!!!!!!!!!!!!!!!

Powinieneś spróbować to wytłumaczyć na przyjęciu, gdy wokół ciebie jest dużo osób z sektora MŚP.

Przez całe życie żyłeś w siódmym niebie, a teraz, gdy minęło już kilka lat, okazuje się, że nikt o siebie nie dbał



Zgadzam się z Tobą w 100%. Życie jak król, cóż, w pewnym momencie musi się skończyć. To silne nogi mogą unieść bogactwo. W każdym razie hodowla bydła mlecznego nie odniosła żadnego sukcesu. A oni po prostu chcą nadal zyskiwać poparcie.
Subskrybent
laa[c 23 lutego 2017 r
Banda żałosnych wrzasków.
Pieper 24 lutego 2017 r
Co masz na myśli mówiąc grupa wrzaskun? Wy, jako hodowcy bydła mlecznego, powinniście się wstydzić. Wy tylko krzyczycie, tak bardzo chcecie być dojrzałym sektorem, a do dziś jesteście ciągle rozpieszczani. I nie opowiadajcie historii o tym, jak ciężka praca jest wymagana na waszych farmach, bo w sektorze rolniczym jest to o wiele trudniejsze. Dopóki Wy, jako hodowcy bydła mlecznego, będziecie tak bardzo użalać się nad sobą, my jako cały sektor rolniczy nigdy nie będziemy traktowani poważnie w Hadze.
bintje 24 lutego 2017 r
Wszystkie sektory wokół was muszą zawsze działać na wolnym rynku, jedyne, co musicie wiedzieć, to cena mleka, którą otrzymujecie, ale obliczenie przyzwoitej ceny kosztu nie jest możliwe dla 95 procent hodowców bydła, a zresztą zawsze ich chroniliście, tak.
Kees 24 lutego 2017 r
Dużą część puli dla tych, którzy zrezygnowali, znaleźli producenci mleka + dużą część znalazła Bruksela (właściwie chodziło o rekompensatę za niską cenę mleka) + niewielką część znalazł nasz rząd krajowy.
Zaangażowanie naszego rządu jest minimalne.
Henk52; Należy pamiętać, że pozostali producenci mleka wnoszą znaczący wkład do systemu emerytalnego.
Pieper 24 lutego 2017 r
Nie o tym jest ta dyskusja. Problem sektora mleczarskiego został szczegółowo omówiony w poprzednich raportach. Smutne w was, hodowcach bydła mlecznego, jest to, że wasza wiedza na temat tego sektora jest minimalna i wydaje się wam bardzo naiwne, że ludzie z innych sektorów wskazują wam na wrażliwe punkty. Może chodzi o to, żeby częściej patrzeć w lustro.
Tino 25 lutego 2017 r
Hej Pieper, naprawdę myślisz, że wiesz, o czym mówisz, ale robisz z siebie kompletnego idiotę. Wszystkie pieniądze (dotacje) pochodzą od nas samych. Nadal mamy ogromny garnek super pieniędzy podatkowych w Brukseli. W zeszłym roku na przykład 30 milionów wróciło, aby wesprzeć nas, hodowców bydła mlecznego, z naszych własnych pieniędzy (podobnie jak teraz). Potem nagle 10 milionów trafiło do hodowców świń, 10 milionów do ptaków łąkowych, a 10 milionów wykorzystano na utrzymanie krów na łące. Ciągle krzyczą o dotacjach. Bawią się naszymi pieniędzmi. Ci ważniacy w Hadze. Teraz 25 milionów uzupełniamy jeszcze raz na program Stopper. W zeszłym miesiącu kolejne 225 euro zostało zatrzymane z moich pieniędzy na mleko. Autor: melk.nl. I znowu słyszysz o DOTACJACH. Sektor mleczarski sam się podpiera. Lepiej to zrozum, niż udawaj wrzaskuna.
rinus 25 lutego 2017 r
podziel kwotę pieniędzy przez 5, wtedy każdy będzie miał coś
północna 26 lutego 2017 r
No cóż, Tino, ty sam nic o tym nie wiesz. Pieniądze z podatku superprodukcyjnego to pieniądze, które zapłaciłeś, ponieważ nie dotrzymałeś ustaleń dotyczących ustalonej produkcji (czytaj kwoty), aby sztucznie utrzymywać rynek na wyższym poziomie cen. A zatem żel ten nie pochodzi od hodowców bydła mlecznego. Mandat za wykroczenie drogowe, który zapłacisz w Hadze, nie jest twoją własnością, oczywiście, że nie, te pieniądze należą do Brukseli. Połowa pieniędzy na program Stoppers pochodzi z Brukseli i miała na celu wsparcie cen mleka!!!!! Cóż za absurdalny plan, utrzymanie ceny mleka, która przez rok utrzymywała się na poziomie kosztów!!! My, rolnicy zajmujący się uprawą roli, również nigdy czegoś takiego nie mieliśmy, biorąc pod uwagę niskie ceny zbóż, które utrzymują się od dawna. Tak, rzeczywiście mamy do czynienia z podwójnymi standardami, banda mięczaków. Po prostu podciągnijcie spodnie i przestańcie jęczeć. Działa tylko przeciwko Tobie i całemu sektorowi.
Tino 26 lutego 2017 r
Nadal jednak ta pula pieniędzy jest odrębna i nie wchodzi w skład wspólnej puli grzywien, więc system rozwiązania umowy nie kosztuje obywatela żadnych pieniędzy. Bronię całego sektora w tej sprawie. Słowo „dotacja” to coś, czego mam już dość na przyjęciach urodzinowych i imieninowych. Od lat krzyczę: PRECZ Z DODATKAMI I PRAWAMI PŁATNICZYMI W FIRMIE. Możemy się bez nich obejść. Mają teraz zbyt dużą władzę nad całym sektorem. Zasady i jeszcze więcej zasad, a my je po prostu naginamy. Nie należy po prostu zakładać, że 22000 XNUMX osób będzie zadowolonych z takiego rozwiązania umowy, bo dla zdecydowanej większości jest to koszmar.
Henk52 26 lutego 2017 r
Tino napisał:
Nadal jednak ta pula pieniędzy jest odrębna i nie wchodzi w skład wspólnej puli grzywien, więc system rozwiązania umowy nie kosztuje obywatela żadnych pieniędzy. Bronię całego sektora w tej sprawie. Słowo „dotacja” to coś, czego mam już dość na przyjęciach urodzinowych i imieninowych. Od lat krzyczę: PRECZ Z DODATKAMI I PRAWAMI PŁATNICZYMI W FIRMIE. Możemy się bez nich obejść. Mają teraz zbyt dużą władzę nad całym sektorem. Zasady i jeszcze więcej zasad, a my je po prostu naginamy. Nie należy po prostu zakładać, że 22000 XNUMX osób będzie zadowolonych z takiego rozwiązania umowy, bo dla zdecydowanej większości jest to koszmar.


Jak bardzo uważasz, że to dziecinne? Czy naprawdę myślisz, że wraz z zniknięciem diet zakładowych znikną również przepisy? Dodatki zostaną zastąpione grzywnami.
Pieper 26 lutego 2017 r
Tino, dlaczego tak dziwnie mówisz? Teraz chciałbyś, żeby nie było już żadnych programów wsparcia i dotacji, podczas gdy w erze kwot (zaledwie dwa lata temu) mogłeś przez lata rozwijać swoją firmę dzięki europejskim regulacjom i funduszom dotacji, a nawet ją rozwijać. Teraz jednak, gdy musisz zrobić to sam, pojawiają się problemy. A teraz macie okazję oczyścić swój sektor w całkiem przyzwoity sposób za publiczne pieniądze, a teraz będziecie tu krzyczeć, że to wasze własne pieniądze zostały wykorzystane na stworzenie tego planu wykupu. Gdybym był hodowcą bydła mlecznego i nie zdecydował się na wykup, czułbym się pokrzywdzony. Bo ci, którzy pozostają w waszym sektorze, również mają prawo do tych pieniędzy, prawda?
kolor 26 lutego 2017 r
Tino napisał:
Hej Pieper, naprawdę myślisz, że wiesz, o czym mówisz, ale robisz z siebie kompletnego idiotę. Wszystkie pieniądze (dotacje) pochodzą od nas samych. Nadal mamy ogromny garnek super pieniędzy podatkowych w Brukseli. W zeszłym roku na przykład 30 milionów wróciło, aby wesprzeć nas, hodowców bydła mlecznego, z naszych własnych pieniędzy (podobnie jak teraz). Potem nagle 10 milionów trafiło do hodowców świń, 10 milionów do ptaków łąkowych, a 10 milionów wykorzystano na utrzymanie krów na łące. Ciągle krzyczą o dotacjach. Bawią się naszymi pieniędzmi. Ci ważniacy w Hadze. Teraz 25 milionów uzupełniamy jeszcze raz na program Stopper. W zeszłym miesiącu kolejne 225 euro zostało zatrzymane z moich pieniędzy na mleko. Autor: melk.nl. I znowu słyszysz o DOTACJACH. Sektor mleczarski sam się podpiera. Lepiej to zrozum, niż udawaj wrzaskuna.

Och, te 30 milionów też było twoje, nie rozśmieszaj mnie człowieku!!
północna 26 lutego 2017 r
Tino napisał:
Nadal jednak ta pula pieniędzy jest odrębna i nie wchodzi w skład wspólnej puli grzywien, więc system rozwiązania umowy nie kosztuje obywatela żadnych pieniędzy. Bronię całego sektora w tej sprawie. Słowo „dotacja” to coś, czego mam już dość na przyjęciach urodzinowych i imieninowych. Od lat krzyczę: PRECZ Z DODATKAMI I PRAWAMI PŁATNICZYMI W FIRMIE. Możemy się bez nich obejść. Mają teraz zbyt dużą władzę nad całym sektorem. Zasady i jeszcze więcej zasad, a my je po prostu naginamy. Nie należy po prostu zakładać, że 22000 XNUMX osób będzie zadowolonych z takiego rozwiązania umowy, bo dla zdecydowanej większości jest to koszmar.
północna 26 lutego 2017 r
Nadal jednak ta pula pieniędzy jest odrębna i nie wchodzi w skład wspólnej puli grzywien, więc system rozwiązania umowy nie kosztuje obywatela żadnych pieniędzy. Bronię całego sektora w tej sprawie. Słowo „dotacja” to coś, czego mam już dość na przyjęciach urodzinowych i imieninowych. Od lat krzyczę: PRECZ Z DODATKAMI I PRAWAMI PŁATNICZYMI W FIRMIE. Możemy się bez tego obejść. Mają teraz zbyt dużą władzę nad całym sektorem. Zasady i jeszcze więcej zasad, a my je po prostu naginamy. Nie należy po prostu zakładać, że 22000 XNUMX osób będzie zadowolonych z takiego rozwiązania umowy, bo dla zdecydowanej większości jest to koszmar.
Dlaczego teraz koszmar????
Nie zmuszają cię do korzystania z niego, masz na to pozwolenie.
Mała firma szybko posiada 100 krów + młode bydło, co szybko stanowi 150.000 XNUMX € z programu emerytalnego, miły prezent dla wszystkich, którzy już planowali przejście na emeryturę. Okazuje się, że korzystają z niego głównie starsi rolnicy, którzy nie mają następcy. Albo nie udało im się wygenerować wystarczającej ilości pieniędzy ze sprzedaży przedsiębiorstwa, w związku z czym duża część pieniędzy, jak to często bywa, ląduje w niewłaściwym miejscu.
Nigdy wcześniej nie było podobnego programu dla rolników uprawiających zboże, więc nie nazywajmy tego koszmarem.
Problem polega na tym, że ewidentnie nie jesteś przyzwyczajony do działania na wolnym rynku, na którym ceny podlegają wahaniom, i zawsze zakładasz, że będziesz chroniony
północna 26 lutego 2017 r
Powyższy komentarz jest mylący i nie na miejscu.
Ze zdania: DLACZEGO KOSZMAR ???
to moja odpowiedź dla Tino
niezrozumiały 26 lutego 2017 r
Alfons napisał:
Jak żałośnie smutnym i skąpym trzeba być, żeby zapisać się na tę promocję!! Czy Ty jako przedsiębiorca nie mógłbyś po prostu zatrzymać się i zacząć sam planować? Człowieku, idź i rób coś innego ze swoim życiem, kiedy będziesz na to gotowy, a nie siedź i czekaj na te kilka dolców.

Gdzie się podziały pieniądze z około 25 dobrych lat w uprawie mleka? W przeciwnym razie nie byłoby już nikogo w rolnictwie. Brak przedsiębiorczości?
Peters 26 lutego 2017 r
To jest jasne. Pieniądze z tych wszystkich najlepszych lat zainwestowano w zabawki, mianowicie traktory, maszyny i o wiele za drogą ziemię. Pobieranie świadczeń z tytułu kieszonkowego i wydawanie pieniędzy na wspomniane zabawki nie spotyka się ze zbyt dużym uznaniem społecznym.
Tino 26 lutego 2017 r
Haha, ci rolnicy tak szybko się irytują i są dobrzy w przekręcaniu moich słów, szybko zejdź z tej strony (rynku mleka) i martw się o swój własny sklep, prawdopodobnie masz za sąsiadów kilku wykupionych rolników zajmujących się produkcją mleka, to by wiele wyjaśniało, ale nie oceniaj wszystkiego tylko po jednej stronie
Subskrybent
dość szorstkie 27 lutego 2017 r
Każdy przekroczony procent kwoty oznacza 22 miliony euro dla Holandii i Brukseli, więc te 30 milionów to zaledwie wierzchołek góry lodowej.
2015: 135 milionów euro dodatkowej opłaty dla Holandii.
Było wielu rolników, którzy celowo dawali za dużo mleka, bo chcieli płacić mniej podatków. Teraz prawdopodobnie będą płakać najgłośniej.
Cornee nie płacz 27 lutego 2017 r
dość niegrzecznie napisał:
Każdy przekroczony procent kwoty oznacza 22 miliony euro dla Holandii i Brukseli, więc te 30 milionów to zaledwie wierzchołek góry lodowej.
2015: 135 milionów euro dodatkowej opłaty dla Holandii.
Było wielu rolników, którzy celowo dawali za dużo mleka, bo chcieli płacić mniej podatków. Teraz prawdopodobnie będą płakać najgłośniej.

Nie, nie płaczą najgłośniej, ponieważ miały GVE w dniu liczenia i teraz mogą kontynuować ładne dojenie, za wyjątkiem małego rabatu.
Nie możesz już odpowiedzieć.

Co robią obecne ceny mleka?

Zobacz i porównaj
w Porównanie cen mleka

Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta 0320 - 269 528

lub e-mail do wsparcie@boerenbusiness.nl

chcesz nas śledzić?

Otrzymuj nasz darmowy newsletter

Aktualne informacje rynkowe codziennie w Twojej skrzynce odbiorczej

Zaloguj się