Obrazy VanderWolf / Shutterstock.com

Opinie Jaap Major

Moja wiara w politykę spadła do zera

6 Lipiec 2021 - Boerenbusiness - 24 komentarze

Holandia jest o 3% poniżej przydzielonego standardu pułapu azotu. Niemniej jednak rolnicy w Holandii są identyfikowani jako przyczyna problemu z azotem.

Raporty, które nie zostały upublicznione, ale teraz wyszły na pierwszy plan, pokazują, że głównymi przyczynami emisji azotu są zarządcy odległych rezerwatów przyrody. Są przetrzymywani nad ich głowami i nie są pociągani do odpowiedzialności.

Jak możesz jako rządowy środek z tak różnymi środkami? Z pewnością wierzę, że główną przyczyną są sami menedżerowie przyrody. We wcześniejszym raporcie, którego rząd i organizacje przyrodnicze również nie omawiają, ustalono już na podstawie pomiarów, że azot ze stajni wytrącał się bezpośrednio w pobliżu i nie można go już zmierzyć dalej. Jak inaczej można winić rolnictwo za ogromną utratę bioróżnorodności w ostatnich latach? W ostatnich latach powierzchnia gruntów rolnych gwałtownie się zmniejszyła, liczba rezerwatów przyrody znacznie się powiększyła, a rolnictwo znacznie ograniczyło emisje azotu.

Rolnik zbiera najwięcej wody deszczowej
Za obniżenie poziomu wód gruntowych obwinia się także rolników. Wychwytują największą ilość wody deszczowej swoją glebą. Tylko my pompujemy coraz więcej wody pitnej i brukujemy coraz większą powierzchnię, aby woda deszczowa nie była zbierana przez glebę. Zielone lobby i firmy wodociągowe powiedziały w zeszłym tygodniu w programie One Today, że rolnictwo polegające na wierceniu studni, a następnie pompowaniu wody zagraża ciągłości dostaw wody pitnej. Kto jest teraz winny?

Raport za raportem wydaje się, że winę za to ponosi rolnictwo. Tylko nikt nie ma twardych danych, że to prawda. Biuro Planu dla Środowiska Życia (PBL) jest teraz jasne: rolnictwo musi iść w kilku prowincjach. W każdej formie. Efekt: znacznie większa nadwyżka azotu z powodu budowy rezerwatów przyrody, duży deficyt w bilansie handlowym, gwałtowny wzrost bezrobocia, brak dobrej i rzetelnie produkowanej żywności.

Zależne od obcych krajów
Jesteśmy również całkowicie zależni od obcych krajów, jeśli chodzi o naszą żywność. Silny spadek nietkniętych obszarów przyrodniczych za granicą. Całkowite wycięcie tropikalnych lasów deszczowych w celu zrekompensowania utraconego rolnictwa. Krótko mówiąc, najgłupsza decyzja, jaką kiedykolwiek podjęto w historii Holandii. Już pisałem, że staniemy się nowym krajem rozwijającym się. To się stanie.

Czy nie nadszedł czas, aby przeprowadzić duże niezależne badanie z kilkoma zaangażowanymi rolnikami? Bieżące raporty z badań są teraz wyraźnie napisane przez ekspertów, którzy są opłacani przez władze przyrody i dzięki temu chronią swoich klientów przed niebezpieczeństwem.
Dopóki nie pojawi się niezależny, jasny raport, nie ufam już żadnemu raportowi śledczemu.

Wszystkie składają się z założeń i „znajdujemy”. Lub „co nam odpowiada”?
Kiedy w tym naprawdę niezależnym raporcie jest jasno opisane, co rolnictwo może jeszcze zrobić z punktami do poprawy, a rząd daje pisemną gwarancję na co najmniej 15 lat, to jestem pewien, że rząd odzyska poparcie. Teraz każdy przedsiębiorca stracił zaufanie do rządu.

Firmy są zakazane
Weź również powiadomienia PAS, które rolnicy musieli składać zamiast ubiegać się o pozwolenie środowiskowe. Teraz te firmy są zakazane i nie wiedzą, czy nadal otrzymają zezwolenie. Nawet Rabobank pisze teraz: rolnicy z raportem PAS – a więc bez ważnego zezwolenia z ustawy o uciążliwościach – będą mieli problemy z finansowaniem. Potem znowu tak, a potem znowu nie ubiegać się o pozwolenie. W końcu tak. Co powinieneś teraz zrobić?

Jako firma prowadzisz interesy tylko z firmami, którym możesz w 100% zaufać, ale teraz jesteś zobowiązany do prowadzenia interesów z rządem. Firmie, której w ogóle nie można już ufać ze względu na niejasne i zmieniające się zasady. A także mierzyć w bardzo różnych rozmiarach, dzięki czemu rolnicy zawsze przychodzą w złym świetle

Jaap Major
Niskie Zuthem

Boerenbusiness

Poniżej Boerenbusiness opinie są zamieszczane przez autorów, którzy w zasadzie wyrażają swoją opinię tylko raz Boerenbusiness.nl ventilate lub od osób, które wolą pozostać anonimowe. Imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania są zawsze znane redaktorom.
komentarze odwiedzających
24 komentarze
Subskrybent
siwe włosy 6 Lipiec 2021
To jest odpowiedź na Boerenbusiness artykuł:
[url=https://www.boerenbusiness.nl/column/10893127/mijn-trust-in-politics-is-daald-naar-nul]Moje zaufanie do polityki spadło do zera[/url]
jest przysłowie, że brzeg obraca statek, boję się, że statek zatonął, zanim dotrze do brzegu
Subskrybent
wycie 6 Lipiec 2021
kłamią stąd do Chin, że ludzie lewicy
Subskrybent
dramat 6 Lipiec 2021
Umieść to jutro we wszystkich krajowych gazetach!
Gerard 6 Lipiec 2021
to nie będzie czytane w gazecie, co nie jest dozwolone w gazecie, są zbyt lewicowe, podobnie jak telewizor
Jos 6 Lipiec 2021
Pytania kameralne z BBB do gabinetu.
Ruud Hendriks 6 Lipiec 2021
Wkład natury w wypłukiwanie azotu już dawno został skorygowany i zniuansowany. W mediach społecznościowych odbyła się obszerna dyskusja na ten temat. Pan Majoor był tam, więc jest zaskakujące, że nadal nalega, aby raportowanie Agrifacts było jedyną rzeczywistością. Azot jest zatrzymywany w niezakłóconej naturze. Uwalniany jest głównie na terenach wilgotnych (doliny potoków, torfy) poprzez obniżanie poziomu wód gruntowych oraz ponieważ wzmożona depozycja azotu powoduje zmiany w życiu glebowym, co stymuluje przyspieszony rozkład.

Historia staje się wręcz smutna, gdy rolnictwo uważane jest za największego poboru wody. To właśnie dla rolnictwa utworzono cały system odwadniania wód uznanych przez rolnictwo jako nadwyżki oraz obniżono poziom wody we wszystkich naturalnie wilgotnych dolinach potoków i torfowiskach. A teraz odnieś straty azotu, które powodują przyrodę, na rachunek tej przyrody? Skąd pan Major bierze logikę! Z pewnością urbanizacja odgrywa również rolę w gospodarce wodnej jako całości, ale rolnictwo wciąż jest tam bardzo dużym graczem i najbliższym sąsiadem przyrody.

Nie uznaję natury za świętą, wrzos nie jest nawet naturą. Ale nie znoszę krzywego rozumowania.

Przyczyny wylesiania i uzależnienia od żywności? Wszystkie raporty opłacane przez agencje zajmujące się dziką fauną i florą? Czy to może być pomysł, aby przestawić się na fikcję literacką? Wystarczająca inspiracja.
Subskrybent
peta 6 Lipiec 2021
Drogi Hendriksie.
Zacznijmy od przodu; wyjaśnij mi, dlaczego nasz standard osadzania, jeśli to konieczne, został ustalony ponad 20 razy niższy niż w sąsiednich krajach?!
Czy uważasz, że ten biurokratyczny i polityczny błąd jest uzasadniony?
A może nasza natura jest otoczona większą ilością (loteryjnych) pieniędzy?
Może zamarznąć lub rozmrozić 6 Lipiec 2021
Ruud Hendriks napisał:
Wkład natury w wypłukiwanie azotu już dawno został skorygowany i zniuansowany. W mediach społecznościowych odbyła się obszerna dyskusja na ten temat. Pan Majoor był tam, więc jest zaskakujące, że nadal nalega, aby raportowanie Agrifacts było jedyną rzeczywistością. Azot jest zatrzymywany w niezakłóconej naturze. Uwalniany jest głównie na terenach wilgotnych (doliny potoków, torfy) poprzez obniżanie poziomu wód gruntowych oraz ponieważ wzmożona depozycja azotu powoduje zmiany w życiu glebowym, co stymuluje przyspieszony rozkład.

Historia staje się wręcz smutna, gdy rolnictwo uważane jest za największego poboru wody. To właśnie dla rolnictwa utworzono cały system odwadniania wód uznanych przez rolnictwo jako nadwyżki oraz obniżono poziom wody we wszystkich naturalnie wilgotnych dolinach potoków i torfowiskach. A teraz odnieś straty azotu, które powodują przyrodę, na rachunek tej przyrody? Skąd pan Major bierze logikę! Z pewnością urbanizacja odgrywa również rolę w gospodarce wodnej jako całości, ale rolnictwo wciąż jest tam bardzo dużym graczem i najbliższym sąsiadem przyrody.

Nie uznaję natury za świętą, wrzos nie jest nawet naturą. Ale nie znoszę krzywego rozumowania.

Przyczyny wylesiania i uzależnienia od żywności? Wszystkie raporty opłacane przez agencje zajmujące się dziką fauną i florą? Czy to może być pomysł, aby przestawić się na fikcję literacką? Wystarczająca inspiracja.
Na tej planecie jest zbyt wielu ludzi, których politycy muszą rozpoznać.

Niestety wydaje się, że ta dyskusja jest niedozwolona.

W przeszłości, mówię o latach 60., klub w Rzymie stwierdził, że Holandia jest pełna z około 12 milionami mieszkańców, my już żyjemy z ponad 18 milionami na tym znaczku.
Ruud Hendriks 6 Lipiec 2021
@ petatje. Rozejrzyj się, zanim zaczniesz wskazywać za granicę. Za granicą jest trochę później na parze, ale tam też gorącym elementem staje się azot (również z rosnącymi protestami). Jest to rozwój ogólnounijny, dlatego wskazywanie innych krajów jest mało przydatne. Jeśli i tak to zrobimy, natychmiast wskażą z powrotem, aby zgłosić, że większość holenderskiego azotu trafia za granicę. Wtedy jesteśmy dalej od domu.
Profesjonalną odpowiedź na historię firmy Agrifact można znaleźć na stronie https://www.foodlog.nl/artikel/stichting-agrifacts-hat-ongelijk-over-stikstof-uit-ondernemings-maar-agendeert/
Jos 6 Lipiec 2021
Z wielu obszarów w Holandii wypompowuje się dużo wód gruntowych.
Aby upewnić się, że obszary mieszkalne i przemysłowe mają suche stopy.
Nie ma nic przeciwko temu. Ale obwiniaj 1 zawód wszędzie.
Od wielu lat wiadomo, że w Holandii jest zdecydowanie zbyt wielu mieszkańców.
Którzy jedzą, piją, wypróżniają się, sikają i palą ropę naftową.
6 Lipiec 2021
To samo dotyczy dyskusji na temat glifosatu, gdy gminy ograniczyły stosowanie glifosatu, w wodzie znaleziono znacznie mniej glifosatu. Teraz, gdy gminy ponownie używają glifosatu, woda powierzchniowa ponownie znajduje się w wodach powierzchniowych i nie jest to zaskakujące, ponieważ w rolnictwie obok wód powierzchniowych znajdują się pasy wolne od upraw, gdzie nie jest dozwolone nawożenie ani stosowanie pestycydów, a miejskie usługi ogrodnicze radośnie spryskuje glifosat na chodniku. Wyposażony jest w odpowiednie odpływy i inne systemy odwadniające. Ale rolnik jest obwiniany o znalezienie glifosatu w wodzie.
Subskrybent
Kapitan odszedł 6 Lipiec 2021
Usiądź wygodnie i zobacz, jak ten piękny kraj z ideami Ruuda jest kompletnie schrzaniony, jedynym produktem rolnym, który lewica jest nadal pozytywnie nastawiony, są narkotyki.
Subskrybent
peta 6 Lipiec 2021
Ruud, czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją najmocniejszą stroną, chyba że świadomie go zignorujesz: absurdalnie niski standard azotu, który nasi lewicowi urzędnicy narzucili naszemu krajowi, a który teraz zniszczy całą naszą gospodarkę! Jest tylko jedno rozwiązanie, a mianowicie podniesienie tego standardu do poziomu sąsiednich krajów, które są również członkami UE! I tak, zielona mafia też tam jęczy, a loteria z kodami pocztowymi już się tam rozpoczęła, aby finansować rzeczy, a także wsadzać te kraje w dupę! Wszystko za pieniądze od zielonych łobuzów!
Kiedyś kościół szukał miejsca w niebie, teraz środowiska, bo obywatelowi mówi się o problemie przez media, tak jak kiedyś z ambony. I Ruud, tak, myślę, że ty też jesteś dobrym wierzącym! Cieszę się, że nie mam syna w Dronten, odebrałbym go prosto ze szkoły z takimi nauczycielami, którzy tam chodzą.
Subskrybent
żaba 6 Lipiec 2021
zbojkotować tę szkołę, a także ich stażystów, mój syn nie jedzie do Dronten i mam nadzieję, że wielu pomyśli tak samo!
kjol 7 Lipiec 2021
Rolnictwo w UE jest w każdym razie przedsięwzięciem bez przyszłości. Jedź do Kanady, po prostu to zrób.
Subskrybent
Południowy zachód 7 Lipiec 2021
Tak, to jest rozwiązanie, latem 5 miesięcy trawi ciepło, a zimą 7 miesięcy z -25 i 2 metrami śniegu. Bardzo miły!
Subskrybent
Sztylet 7 Lipiec 2021
kjol ma rację.
Jeśli ci się tu nie podoba, udaj się w miejsce gdzieś na świecie, gdzie zasady są całkowicie dostosowane do twoich życzeń.
Ale nie rób tego egocentrycznie i nie wykorzystuj zdolności policji itp., które mamy poniżej
może naprawdę wykorzystać obecne okoliczności w bardziej znaczący sposób niż powstrzymywać grupę nonkonformistycznych rolników.
Subskrybent
Wrona 7 Lipiec 2021
Tak Dirk, dopóki twój obszar nie zostanie oznaczony jako obszar nienadający się do uprawy i zostaniesz powoli wypalony. Ale prawdopodobnie nie jesteś rolnikiem
Maarten 7 Lipiec 2021
Najlepiej w ogóle nie wysyłać swoich dzieci na edukację rolniczą, ale po prostu do innego sektora lub na bardziej ogólny kierunek studiów, który można zastosować szerzej. Kiedy byłem w ostatnim roku HAS DB (ponad 10 lat temu), dyrektor szkolenia przyszedł mi powiedzieć, że większość absolwentów przyjeżdża do pracy poza sektorem, a to ma wyłącznie związek z ekspansją produkcji i rozwoju za granicą. I tak się stało, ci, którzy wyjechali do pracy w rolnictwie, większość roku spędzają za granicą. Coraz częściej słyszy się też, że np. duże spółdzielnie paszowe przy ubieganiu się o pracę (o ile w ogóle kogoś zatrudniają) informują kandydata, że ​​nie zatrudniają już haserów, ale wolą wybrać np. pracowników HEAO. Interesy handlowe są ważniejsze, pracownik HAS wywodzący się z rolnictwa nie jest już idealnym kandydatem do reprezentowania interesów handlowych fabryk pasz. Serce rolnika często staje na drodze interesów handlowych. W końcu musisz doradzić klientowi metodę pracy, która najbardziej zarabia na pracodawcy i która nie jest optymalnym wyborem dla rolnika, a następnie musisz umieć wyłączyć serce i umysł rolnika.
Subskrybent
Sztylet 7 Lipiec 2021
Prawdopodobnie jestem rolnikiem, droga wrono.
prawdopodobnie nie jesteś wroną, droga wrona
Dość rolników w Holandii, jak wrony.
Tutaj Natura 2000 jest obecnie urządzana i będzie bardzo pięknie.
Jeśli hodowla zwierząt odpowiada za 46% emisji azotu, a cały amoniak w atmosferze pochodzi z hodowli zwierząt i jest przekształcany w cząstki stałe, nie trzeba odwiedzać Wageningen, aby rozpoznać problem tu i tam.
Zacznij widzieć z wysokiego oddziału, że trzeba znaleźć rozwiązanie w tym przeludnionym (bydlęcym) kraju, że kontynuowanie dotychczasowej drogi (także z ewentualną „innowacją”) można od razu skreślić i że nasz rząd tylko trochę nie ma nic zrobić, ale wyczerpująco radzić sobie z niezadowoloną grupą mniejszościową. Po prostu zostaw traktor w szopie (czy coś)
Piorun 7 Lipiec 2021
depozycja azotu przez sam piorun: 60 kg/rok/ha.

istnieje wystarczająca literatura na ten temat, która jest mądrze pominięta

Każdego roku!!!!



Hendriks : biegnij do błyskawicy i przynieś długie odwrócone widły!
Wybrałem 16 Lipiec 2021
My, obywatele, częściowo jesteśmy problemem, musimy jeść. Z drugiej strony, w dużej mierze zgadzam się z reakcją Ruuda Hendriksa, a rozumowanie Jaapa Majora jest trudne do zrozumienia. Mam co do tego wątpliwości, także dlatego, że w innej publikacji napisał, że NH4 jest przekształcany w CO2, co nie jest możliwe.

Mamy problem, że niektóre tlenki azotu trafiają poza teren gospodarstwa hodowcy zwierząt gospodarskich. Do uszkodzenia roślin niechętnych azotowi. Czy są mniej ważne niż jedzenie (mięso) ludzi lub przemysł? Byli obecni na ziemi przed ludźmi, aby ludzie mogli przyjąć skromniejszą postawę.

Opinie są zwykle oparte na założeniu, które wybieramy, co uważamy za ważne. Możesz wybrać 1. interes ekonomiczny, 2. dla ludzkości, którą trzeba wyżywić, 3. dla roślin i zwierząt, które nie mogą się obronić lub 4. dla nieuszkodzonego przekazania Ziemi następnym pokoleniom. Pan. Major wybiera 1 i/lub 2. Jeśli obywatele, ekolodzy lub politycy w Hadze dają pierwszeństwo 3 lub 4, nie oznacza to, że ich opinia jest błędna lub że nie mają „zdrowego rozsądku”. Po prostu ustawili inny priorytet.

Być może dobrze byłoby, gdyby eksperci z Holandii i krajów sąsiednich skonsultowali się i wspólnie ustalili, jakie opady azotu są jeszcze dozwolone. To staje się wtedy granicą, w której musimy działać. To może być 0,5 lub 6 lub coś pomiędzy. Nie ma pewności, czy norma niemiecka jest lepsza, bo jest szersza. Dotyczy to tylko powyższego priorytetu 1. Norma może wtedy oznaczać mniej żywego inwentarza, mniej samochodów lub jedno i drugie.

To do polityków należy rozwiązanie tego i jak powinna wyglądać odszkodowanie. Życie i praca w przeludnionym kraju są rzeczywiście trudne.
Subskrybent
peta 17 Lipiec 2021
Koos napisał:
My, obywatele, częściowo jesteśmy problemem, musimy jeść. Z drugiej strony, w dużej mierze zgadzam się z reakcją Ruuda Hendriksa, a rozumowanie Jaapa Majora jest trudne do zrozumienia. Mam co do tego wątpliwości, także dlatego, że w innej publikacji napisał, że NH4 jest przekształcany w CO2, co nie jest możliwe.

Mamy problem, że niektóre tlenki azotu trafiają poza teren gospodarstwa hodowcy zwierząt gospodarskich. Do uszkodzenia roślin niechętnych azotowi. Czy są mniej ważne niż jedzenie (mięso) ludzi lub przemysł? Byli obecni na ziemi przed ludźmi, aby ludzie mogli przyjąć skromniejszą postawę.

Opinie są zwykle oparte na założeniu, które wybieramy, co uważamy za ważne. Możesz wybrać 1. interes ekonomiczny, 2. dla ludzkości, którą trzeba wyżywić, 3. dla roślin i zwierząt, które nie mogą się obronić lub 4. dla nieuszkodzonego przekazania Ziemi następnym pokoleniom. Pan. Major wybiera 1 i/lub 2. Jeśli obywatele, ekolodzy lub politycy w Hadze dają pierwszeństwo 3 lub 4, nie oznacza to, że ich opinia jest błędna lub że nie mają „zdrowego rozsądku”. Po prostu ustawili inny priorytet.

Być może dobrze byłoby, gdyby eksperci z Holandii i krajów sąsiednich skonsultowali się i wspólnie ustalili, jakie opady azotu są jeszcze dozwolone. To staje się wtedy granicą, w której musimy działać. To może być 0,5 lub 6 lub coś pomiędzy. Nie ma pewności, czy norma niemiecka jest lepsza, bo jest szersza. Dotyczy to tylko powyższego priorytetu 1. Norma może wtedy oznaczać mniej żywego inwentarza, mniej samochodów lub jedno i drugie.

To do polityków należy rozwiązanie tego i jak powinna wyglądać odszkodowanie. Życie i praca w przeludnionym kraju są rzeczywiście trudne.
Nie czytam nic o samolotach, drogi Koos. Zabraniają też m.in. weekendów w Barcelonie czy Pradze. Po prostu to nie przejażdżka na rowerze, prawda, Koos. Tak żyjesz, wszystko czysto holenderskie nieruchomości, drewniane gołe meble, nigdy nie przychodzisz do ACtion i korzystasz z internetu u sąsiada, więc nie zużywasz energii ani nie potrzebujesz centrów danych.
Tak, Koos, musisz dawać przykład, w końcu głosisz piekło i potępienie na kazalnicy, tak jak ukochany Frenske. Jesteś miłym facetem, ale nie uwierzę ci.
żartowniś 18 Lipiec 2021
Daj Ruudowi Hendriksowi kawałek ziemi na rok, bez dostępu do supermarketu i pozwól mu sam ją uprawiać.

Mężczyzna z prawdziwym zespołem Pippi Pończoszanki: „Nigdy tego nie robiłem, więc myślę, że dam radę”.

Rząd podszedł do sprawy ze wszystkich stron w taki sposób, że wina spadła na najmniejszą elektoralnie grupę w Holandii, do której należała większość ziemi: Burowie.

Dane o ruchu drogowym zostały zapisane w rejestrze dźwiękowym na długo przed tym, jak historia naprawdę wyszła na jaw.

A przy niższych wskaźnikach ruchu, masz również mniej emisji.

A historię Leona Adegeest można wykorzystać jako wskazówkę dotyczącą lotnictwa.

Inne silniki używane w obliczeniach, inne wysokości idą w nieskończoność, był też 1 festyn oszustw.

A potem widzę zdezorientowanego mężczyznę w dziwnych okularach, który powie wszystkim i ogłosi swoje makrobiotyczne idee jako przywództwo i zagrozi naszej produkcji żywności.

Widzimy teraz historię ekologicznych ziemniaków, które prawdopodobnie wszystkie pozostaną na ziemi, ale z powodu tego bałaganu, presja chorób na konwencjonalne uprawy jest również ogromna.

Jeśli pozwolimy działać takim postaciom jak Ruud Hendriks, Klavertje i Timmermans, wiele osób może umrzeć z głodu.
Wybrałem 18 Lipiec 2021
Nie czytam nic o samolotach, drogi Koos. Zabraniają też m.in. weekendów w Barcelonie czy Pradze. Po prostu to nie przejażdżka na rowerze, prawda, Koos. Tak żyjesz, wszystko czysto holenderskie nieruchomości, drewniane gołe meble, nigdy nie przychodzisz do ACtion i korzystasz z internetu u sąsiada, więc nie zużywasz energii ani nie potrzebujesz centrów danych.
Tak, Koos, musisz dawać przykład, w końcu głosisz piekło i potępienie na kazalnicy, tak jak ukochany Frenske. Jesteś miłym facetem, ale nie uwierzę ci.

Czy zamiast szyderstwa masz też uwagi merytoryczne? Nawiasem mówiąc, nie chodziło o samoloty, więc nie będę zawierał wszystkiego.
Nie możesz już odpowiedzieć.

Zapisz się do naszego newslettera

Zarejestruj się i codziennie otrzymuj najświeższe informacje na swoją skrzynkę odbiorczą

Opinie Arjana Ausmy

Patrz przed siebie, nie tracąc widoczności pod siatkami

Aktualności Do podjęcia

Propozycja: odroczenie podatku na rzecz zrównoważonych inwestycji

Tło Gospodarki

Hodowcy prowadzący ekstensywną hodowlę zwierząt otrzymują znacznie więcej niż rolnicy prowadzący uprawę roli

Aktualności mleko

Inne wydalanie fosforanów nieskoordynowane z Brukselą

Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta 0320 - 269 528

lub e-mail do wsparcie@boerenbusiness.nl

chcesz nas śledzić?

Otrzymuj nasz darmowy newsletter

Aktualne informacje rynkowe codziennie w Twojej skrzynce odbiorczej

Zaloguj się