Shutterstock

Aktualności Ciepła remediacja

Zniknie 1,5 miliona miejsc dla świń

25 June 2019 - Wouter Baan - 45 komentarze

W Holandii może zniknąć 1,5 miliona miejsc dla świń. Rząd podaje, że przeznaczy dodatkowe 60 mln euro dla odchodzących na emeryturę hodowców trzody chlewnej, a 70 mln euro zostanie udostępnione także przedsiębiorcom inwestującym w niskoemisyjne stajnie.

Rząd przeznaczył wcześniej 120 mln euro na tzw.ciepła remediacjahodowli świń. Kwota ta zostanie teraz zwiększona o 60 mln euro. Plany zawarte są w dokumencie, który zostanie opublikowany w piątek 28 czerwca i znajduje się już w rękach holenderskiego rządu Algemeen Dagblad.

Oczekuje się, że plany spowodują zniknięcie około 10% pogłowia świń, które liczy 1,5 miliona świń. 70 mln euro zostanie udostępnionych stałym hodowcom trzody chlewnej na inwestycje np. w niskoemisyjne stajnie.  

Redukcja szklarni
Różne źródła potwierdzają gazetę, że aby osiągnąć cele klimatyczne, konieczna jest redukcja pogłowia zwierząt gospodarskich. Do 2020 r. Holandia musi wyemitować o 25% mniej gazów cieplarnianych w porównaniu z emisją w 1990 r. Grupa klimatyczna Urgenda wyegzekwowała to w 2015 r. w procesie sądowym przeciwko państwu holenderskiemu.  

Masz wskazówkę, sugestię lub komentarz dotyczący tego artykułu? Daj nam znać

Praca Woutera

Wouter Baan jest szefem działu mięsnego i mleczarskiego w BoerenbusinessW DCA Market Intelligence zajmuje się rynkiem mleczarskim, wieprzowiny i mięsa. Monitoruje również rozwój (biznesu) w agrobiznesie oraz przeprowadza wywiady z prezesami firm i decydentami.
komentarze odwiedzających
45 komentarze
Allee 25 June 2019
To jest odpowiedź na Boerenbusiness artykuł:
[url=http://www.boerenbusiness.nl/varkens/artikelen/10882999/1-5-miljoen-varkensplaatsen-gaan-verdwijnen]1,5 miliona miejsc dla świń zniknie[/url]
Dobry początek... na drodze do 100% samowystarczalności, a co za tym idzie, lepszego zwrotu dla hodowcy trzody chlewnej. Dobre wieści.
tak 25 June 2019
po co kupować świnie??? w kontekście gazów cieplarnianych należy kupować krowy, a nie świnie.
Prawdziwy powód jest znacznie prostszy: chcą po prostu mniej świń i nie ma to nic wspólnego z gazami cieplarnianymi.
Obory dla świń są już wyposażone w płuczki powietrza itp., obory dla krów są wciąż na początku redukcji emisji, a także emisji metanu przez krowy.
Czy powinniśmy trzymać się prawdy?... dziennikarze: proszę zachować krytycyzm....
Bert 25 June 2019
O tak, powiedziałbym; Niech wszyscy hodowcy trzody chlewnej sprzedają najpierw 75% własnego nawozu na własnej ziemi.
Jeśli o mnie chodzi, masz na to 10 lat, jeśli tego nie zrobisz, to przestań.
hodowca świń 25 June 2019
Nie sądzę, że mamy wystarczająco dużo pieniędzy, aby traktować to poważnie
musisz mieć co najmniej 200/300 € w ramach programu zakupów
możesz wyremontować lub zamienić szopę na inne cele przechowywania lub tym podobne
Vogelaar planuje wymianę praw z co najmniej 50% zniżką na prawa świń, tak aby ograniczona liczba krów powróciła i wygenerowała mniejszą emisję netto, a tym samym mniej obornika, co jest w związku z tym bardziej korzystne dla tych, którzy pozostają
tak 25 June 2019
@Bert, dlaczego obornik trzeba uprawiać na własnej ziemi, jest porządnie przetworzony i wywożony za granicę, co w tym złego? tam naprawdę potrzebują materii organicznej i minerałów i są gotowi za to zapłacić. Pszenica, jęczmień i kukurydza również przyjeżdżają tu z Francji i Niemiec, więc minerały również można zwrócić, nazywają to cyklem.
Roy 25 June 2019
Całkowicie zgadzam się z tak.
tak 25 June 2019
@Bert, dlaczego obornik trzeba uprawiać na własnej ziemi, jest porządnie przetworzony i wywożony za granicę, co w tym złego? tam naprawdę potrzebują materii organicznej i minerałów i są gotowi za to zapłacić. Pszenica, jęczmień i kukurydza również przyjeżdżają tu z Francji i Niemiec, więc minerały również można zwrócić, nazywają to cyklem.
Bert 25 June 2019
Zabranie świni za granicę jest znacznie tańsze, wymaga mniej transportu, a zatem problem odchodów może zostać rozwiązany (mniej CO2).
Bert 25 June 2019
Następnie cykl się kończy
Nelis 25 June 2019
Co za bzdury Bert. Nazywają to wolnym handlem.
Ale jak zwykle sektory intensywne mogą rozwiązać problem świętej krowy.
I tylko jeśli będziemy musieli osiągnąć poziom dostaw na poziomie 100%, nie osiągniemy tego „tylko” za pomocą 60 milionów.
Bertie 25 June 2019
Bert jest hodowcą krów, Bert nie ma nic przeciwko innemu sektorowi, Bert chce mieć możliwość zamiany tanich praw świń na fosforany, Bert nie rozumie różnicy między gazem a minerałami, pa, Bert
Bert 25 June 2019
Hodowcy trzody chlewnej nie powinni narzekać, od lat krzyczą, że kupowanie ziemi się nie opłaca, no cóż, w przypadku hodowcy bydła mlecznego nie inaczej, ale jest to część tego (zrównoważony, o obiegu zamkniętym i CO2).
Najgłośniej narzekają ci, którzy nie mają tego w równowadze.
Bert 25 June 2019
Rosja przejmie produkcję
tak 25 June 2019
@Bert, dlaczego obornik trzeba uprawiać na własnej ziemi, jest porządnie przetworzony i wywożony za granicę, co w tym złego? tam naprawdę potrzebują materii organicznej i minerałów i są gotowi za to zapłacić. Pszenica, jęczmień i kukurydza również przyjeżdżają tu z Francji i Niemiec, więc minerały również można zwrócić, nazywają to cyklem.
Subskrybent
Ernie 25 June 2019
Bert napisał:
Zabranie świni za granicę jest znacznie tańsze, wymaga mniej transportu, a zatem problem odchodów może zostać rozwiązany (mniej CO2).
możesz to również zrobić z krowami
Bert 25 June 2019
Ernie, to byłoby możliwe, ale większość ludzi może w dużej mierze samodzielnie rozłożyć nawóz, więc cykl jest prawie zakończony.
Wiele hodowli trzody chlewnej nie może tego powiedzieć.
Subskrybent
markt 25 June 2019
Bert, większość hodowców bydła mlecznego, których znam i których, jak sądzę, za 10–20 lat nadal będzie zajmować się produkcją mleka, nie są w stanie pozbyć się obornika na własnej ziemi
francuski 25 June 2019
Nieźle jest kupować do poziomu samowystarczalności minus 70%. Dobre dla zatrzymujących się i pozostających. Peryferie już dawno zadomowiły się daleko poza granicami kraju za pomocą naszych pieniędzy. Młodzi rolnicy już nie mają na to ochoty i dzięki swojej etyce pracy mogą z łatwością zarobić sto tysięcy rocznie gdzie indziej. Epidemia pomoru świń w latach 1997/1998 kosztowała dwa miliardy euro. Zakup 70% kosztuje mniej.
Roy 25 June 2019
Cześć Bert, jeśli wszyscy hodowcy krów najpierw zwrócą wszystkie pieniądze z praw do płatności i innych dotacji otrzymanych przez ostatnie 30 lat, będziemy rozmawiać dalej.
Subskrybent
Rolada 25 June 2019
Nie sądzę, żeby zostało jakieś mięso czy coś, prawda? więc dlaczego muszą stąd wyjeżdżać? Tak długo, jak otrzymamy uczciwą cenę, naprawdę chcemy tu trzymać świnie, pomimo wszystkich niedogodności związanych z eksportem, jakie możemy mieć. Bo jeśli się tu zatrzymamy, dołączą do nas za granicą i na pewno nie sprawią, że świnia będzie lepsza od nas. Na całym świecie istnieje zapotrzebowanie na mięso, ale ta grupa sprzedawców detalicznych wie, jak nas oszukać (w tym supermarkety), a to nas zabija. Rzeczywiście jesteśmy krajem handlowym i świat oczywiście się zmienia, ale niekoniecznie w ten sposób. Gdyby mięso zostało wyrzucone, ok, ale tak nie będzie!!!!!!!!!!!
Allee 25 June 2019
Patrzeć!!!! Frans to rozumie... ale zauważyłem, że coraz więcej hodowców trzody chlewnej zaczyna to rozumieć. Należy obrać nową drogę... i z pewnością nie jest to fatalny plan rewitalizacyjny Rabobanku, który jeszcze bardziej spycha sektor w przepaść.
Przez ostatnie 20 lat zwolennicy pozwalali rolnikowi wymknąć się spod kontroli. co było śmiertelne dla wielu rolników. A teraz nadal nie pracują nad dobrym rozwiązaniem i rolnicy to zauważają, dlatego jeśli zostaną podjęte rozsądne ustalenia, ponad połowa hodowców trzody chlewnej przestanie. Nie ma zaufania do polityków i zwolenników. Nie teraz i nie w przyszłości.
Joep 25 June 2019
Masa kasowa dotyczy tylko peryferii. Dla rolnika kasa jest niewielka lub nie ma jej wcale ze względu na zbyt dużą masę. Sytuacja ta powstała dlatego, że rolnicy są obecnie finansowani nie tylko przez banki, ale także przez dostawców i klientów. W przeszłości cykl świń miał miejsce, gdy wielkość produkcji była zbyt duża, a cena plonów spadła poniżej pewnego poziomu, co spowodowało, że wielu rolników odeszło. Ponieważ dostawcy i klienci mają teraz duży wpływ na tor, to oni decydują, kiedy wtyczka zostanie wyciągnięta. Punktem krytycznym jest zatem teraz znacznie wyższa wielkość produkcji, a zatem niższa cena plonu (w stosunku do krytycznej ceny plonu), ponieważ dochód/odsetki rolnika nie liczą się już. Wydaje mi się, że teraz nazywają to cyklem świni 2.0.
Allee 25 June 2019
Rolada....
Nie bądź taki samolubny.
Dlaczego musimy produkować 270%?
Przyznaj także tym innym krajom produkcję, która nie jest jeszcze na poziomie 100%.
Niech będzie zabawą.
Bert 25 June 2019
Jedno jest pewne: nie mam nic przeciwko intensywnej hodowli zwierząt.
Jeśli o to chodzi, to są to najbardziej efektywne firmy!!!
Ale jak to możliwe, że intensywny hodowca zwierząt gospodarskich (kóz, świń, kurczaków, cieląt, kaczek itp.) może rozwijać się bez ziemi, ale z przetwarzaniem nawozu i hodowlą bydła mlecznego w nieco inny sposób?
Muszę więc powiedzieć, że dobrze to zorganizowali! ! !
To jest właśnie problem.
Karel 25 June 2019
Wniosek: intensywna hodowla zwierząt zbyt długo uchodziła na sucho
markt 25 June 2019
Bert, jeśli hodowca świń chce się rozwijać, powinien po prostu kupić prawa do świń

Hodowca bydła mlecznego może również hodować więcej krów, jeśli kupi prawa do krów (fosforan).
Bert 25 June 2019
Hodowcy bydła mlecznego muszą mieć dodatkowe grunty, aby je wykorzystać, podobnie jak hodowcy trzody chlewnej
Nie rośnie 25 June 2019
No cóż, dajemy się doić supermarketom i dostawcom mieszanek paszowych, którzy szybko rosną w siłę, ci drudzy głównie za granicą.
Zdają sobie sprawę, że na tym wzrost się skończył
Gert 25 June 2019
Agrifirm aż do Chin, De Heus aż do Afryki, ForFarmers pełni złudzeń co do wielkości, przewyższających byłych dyktatorów. Holenderscy rolnicy mogą być dumni, że to wszystko sfinansowali i zostali z bałaganem.
Nie rośnie 25 June 2019
Gert, było to możliwe dzięki intensywnej hodowli zwierząt i sponsorowane przez kilka dużych banków i rząd, aby pakiet żywnościowy był jak najtańszy
Subskrybent
Informacje 25 June 2019
Znowu się denerwujemy.Shell też produkuje dużo więcej niż zużywa się w Holandii. Dlaczego rolnikom nie wolno tego robić ponownie? Nie ma powodu o tym wspominać, zwłaszcza gdy widzimy, co Shell wydmuchuje w powietrze i każdy kierowca też bierze w tym udział, ale nikt o tym nie słyszy, dajmy sobie spokój obywatelom więcej informacji na temat ich niedociągnięć.
arjan 26 June 2019
Zgadzam się, wszystkie miejsca dla zwierząt opuszczające Holandię zostaną dodane gdzie indziej. Ale czy przy mniejszej dbałości o dobrostan zwierząt i zrównoważony rozwój naprawdę uważamy, że jeśli wyczyścimy tutaj 15% zwierząt, uratujemy świat? Najwyraźniej porozumienie klimatyczne kończy się na granicy z Holandią, co jest miłe i obłudne.
AJ 26 June 2019
Bert uważa, że ​​gleba i recykling są ważne. Prawdziwy recykling nie oznacza już siły nabywczej i samodzielnej uprawy wszystkiego. Więc policz swoje wygrane.
francuski 26 June 2019
Krążą pogłoski, że zakup zostanie przeprowadzony na szczeblu krajowym bez kryteriów zapachu i przy wielu rundach, pieniądze nie stanowią problemu, a siłą napędową jest klimat. Przy średniej kwocie 1000 euro na miejsce dla lochy i 200 euro na miejsce na tucznik, połowa holenderskich hodowców trzody chlewnej weźmie udział w programie. Budynki są burzone czerwony po czerwonym, a dochód trafia do zwierząt. Można żyć w 90% swobodnie, nie ma w tym nic złego.
Eric 27 June 2019
Czy obornik nadal jest postrzegany jako problem?

Właściwe prowadzenie działalności gospodarczej przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi technologicznych firmy Flottweg gwarantuje, że produkcja obornika stanie się modelem dochodowym.
Hodowca trzody chlewnej lub bydła może faktycznie zarabiać na swoim oborniku.

Cały organiczny azot i fosforany mogą przedostać się do frakcji stałej w 1 etapie procesu z wyjątkowo wysokim procentem suchej masy.
Frakcja ciekła jest zatem praktycznie wolna od azotu i fosforanów i zawiera również mniej niż 2% substancji stałych.

Frakcja stała ma zatem bardziej wartościowy skład i dlatego może generować (więcej) pieniędzy. Zwiększa to możliwości eksportowe.
Z tej frakcji stałej w Niemczech produkuje się również pellety przeznaczone do sprzedaży konsumentom w celu nawożenia ogrodów i roślin.

Frakcję płynną można teraz rozprowadzać po ziemi również w normalnie niedozwolonych okresach.... Dlatego też duże zbiorniki magazynujące nie są już potrzebne.



rolnik krzywdzi 27 June 2019
Cóż, Eric, możesz wdrożyć swój model przychodów w mojej firmie. Nie muszę na tym zarabiać... to wszystko dla Ciebie.
Mam 20.000 3 mXNUMX rocznie; możesz zdecydować, kiedy go podniesiesz, pod warunkiem, że zniknie.

Obawiam się, że nie odpowiesz, nawet jeśli jestem skłonny zapłacić więcej „opłat”.
Styczeń 27 June 2019
Eric może jutro zostać multimilionerem. Niestety, Ericowi łatwiej jest też fantazjować niż działać.
Bertie 28 June 2019
Eric ma tutaj rację, obornik został już rozdrobniony 20-25. W teorii ORAZ w praktyce problem nawozu naturalnego można było już dawno rozwiązać poprzez eksport. Jest jednak kilka powodów, dla których nie ma to miejsca.
-Zakup patentów przez międzynarodowe koncerny. Instalacje kończą się w lodówce
-Polityka, nie można rozwiązywać problemu nawozu naturalnego, w przeciwnym razie utrzymamy zbyt małą liczbę osób zatrudnionych, a hodowcy zwierząt gospodarskich staną się „zbyt bogaci”
-Firma Cumela nie jest zainteresowana rozwiązaniem tego problemu, wolą widzieć dobry wkład w przeliczeniu na hektar w postaci dostarczania obornika, zamiast obornika produkowanego na zamówienie i płacenia za niego.

Sukces w Holandii
Eric 28 June 2019
Czy obornik nadal jest postrzegany jako problem?

Właściwe prowadzenie działalności gospodarczej przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi technologicznych firmy Flottweg gwarantuje, że produkcja obornika stanie się modelem dochodowym.
Hodowca trzody chlewnej lub bydła może faktycznie zarabiać na swoim oborniku.

Cały organiczny azot i fosforany mogą przedostać się do frakcji stałej w 1 etapie procesu z wyjątkowo wysokim procentem suchej masy.
Frakcja ciekła jest zatem praktycznie wolna od azotu i fosforanów i zawiera również mniej niż 2% substancji stałych.

Frakcja stała ma zatem bardziej wartościowy skład i dlatego może generować (więcej) pieniędzy. Zwiększa to możliwości eksportowe.
Z tej frakcji stałej w Niemczech produkuje się również pellety przeznaczone do sprzedaży konsumentom w celu nawożenia ogrodów i roślin.

Frakcję płynną można teraz rozprowadzać po ziemi również w normalnie niedozwolonych okresach.... Dlatego też duże zbiorniki magazynujące nie są już potrzebne.



Eric 28 June 2019
Coś poszło nie tak...teraz wiadomość jest zduplikowana...

W razie zainteresowania odsyłam do następującego artykułu: https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/6929.pdf
Niemiecka agencja badawcza DLG opisuje tutaj wyniki separacji.
Ciekaw jestem, co Wy, jako eksperci w dziedzinie separacji odchodów, myślicie o tym...

Eric
Subskrybent
Burke Brabant 28 June 2019
cześć Ericu. Zajmuję się branżą trzody chlewnej od 30 lat i widziałem, jak wiele miłych rzeczy przyszło i tyle samo odeszło,
Nadal kontaktowałem się z Flotweg,
Właściwie nie mogę uwierzyć, że wszystko się skończy przez rozwód, p może jeszcze być możliwe, ale miejmy nadzieję, że już niedługo to zobaczymy
Gerard 28 June 2019
Witaj Boerke Brabant, gdzie widzisz, że cały azot ucieka z cienkiej warstwy? Nie czytam tego nigdzie.
francuski 28 June 2019
Wszystkie techniki przetwarzania z więcej niż dwoma produktami końcowymi okazały się daremne. Jedynym dobrym rozwiązaniem jest gęsta frakcja mineralna i woda odprowadzana. Energia do suszenia musi być dotowana przez SDE, zwykle fermentację.
Jp czajka 28 June 2019
Nigdy nie rejestruj swojej firmy w naszym rządzie, to żydowska wskazówka, użyj kalkulatora.
Subskrybent
Burke Brabant 29 June 2019
Gerard, dowiedziałem się o tym podczas kontaktu z Flottwegiem.
Mamy nadzieję, że już niedługo przetestują maszynę w naszej firmie,
Potem zobaczymy (lub nie oczywiście)
Jeśli zajrzysz na stronę Flottweg, zobaczysz kilka fajnych rzeczy,
Najpierw planują, co maszyna powinna potrafić, następnie można ją wypożyczyć, a jeśli działa zgodnie z ustaleniami, można ją kupić.
wydaje się to całkiem interesujące.
Nie chcąc się reklamować, wydaje mi się również, że jest to firma posiadająca dużą wiedzę na temat oczyszczania strumieni odpadów w różnych sektorach
Nie możesz już odpowiedzieć.

Zapisz się do naszego newslettera

Zarejestruj się i codziennie otrzymuj najświeższe informacje na swoją skrzynkę odbiorczą

Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta 0320 - 269 528

lub e-mail do wsparcie@boerenbusiness.nl

chcesz nas śledzić?

Otrzymuj nasz darmowy newsletter

Aktualne informacje rynkowe codziennie w Twojej skrzynce odbiorczej

Zaloguj się